Перейти до основного вмісту

Технічна підтримки на базі системи «JIRA»

Технічна підтримка

jira У відповідності до вимог центрального офісу ESRI щодо підвищення якості з надання послуг технічної підтримки та вдосконалення звітності про неї, компанія ТОВ «ECOMM Co» (офіційний партнер) з січня 2021 року розпочала надавати технічну підтримку замовникам з використанням програмного забезпечення «Atlassian JIRA».

Надання послуг базується на вимогах європейських стандартів щодо менеджменту системи управління якістю ISO 9001:2015, у відповідності до яких «ECOMM Co» сертифіковано з 2020 року.

Принципи організації технічної підтримки ТОВ «ECOMM Co»:

  • призначення відповідальних спеціалістів з технічної підтримки за кожним клієнтом (замовником);
  • оперативне вирішення питань та запитів завдяки прямому зв’язку зі службою технічної підтримки ESRI;
  • моніторинг якості роботи спеціалістів за аналізом дотримання відведеного часу на надання технічної підтримки.

Система Atlassian призначена для організації спілкування з клієнтами та управління внутрішніми проектами компанії.

На даний момент «JIRA» є однією з найпопулярніших систем для планування, моніторингу та обліку заявок на обслуговування клієнтів у режимі 24/7 з чіткою реєстрацією часу надходження запитів та вирішення проблем.

jira

Система включає в себе можливість створення таких шаблонів проектів:

JIRA Software (для розробників ПЗ: планування та відстежування завдань),

JIRA Service Desk (підтримка проекту: служба підтримки, надання ІТ-послуг),

JIRA Core (управління проектами: моніторинг ефективності та продуктивності роботи організації).

Завдяки великій кількості доступних додатків «JIRA» може синхронізуватись з багатьма популярними сервісами для керування версіями проектів, управління часом (Service-level agreement (SLA)), що забезпечує можливість створення щомісячних звітів та dashboard по технічній підтримці та роботі відповідного проекту загалом. Також є можливість вбудувати дану систему в інтегровані середовища розробки, зокрема IntelliJ IDEA, Eclipse, Netbeans.

Ключові переваги використання системи «JIRA» - зручність, надійність, гнучкість та прозорість виконання робочих процесів.